Bone and Joint Health
May 06, 2026, 03:20:22 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøje Martin Odegaard har sagt, at han mener at være med til Real Madrid, var den bedste muli  (Read 80 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 27, 2019, 08:05:29 AM »

Barcelona trøje Martin Odegaard har sagt, at han mener at være med til Real Madrid, var den bedste mulighed, som han blev præsenteret af sin nye klub. Odegaard, 16, var blevet domineret af mange af Europas førende klubber og tilbragte tid sammen med Liverpool og Bayern München i de seneste uger, men Madrid meddelte arsenal trøje onsdag, at de havde aftalt at underskrive Norways international fra Stromsgodset. Spurgt hvorfor han havde valgt Madrid, fortalte Odegaard media på sin officielle afsløring i Spanien i torsdag: Det er den bedste mulighed for udvikling af min karriere så meget i sportslig forstand som personligt. Denne klub har de bedste muligheder. Det er en drøm, der går i opfyldelse. Jeg synes det er fantastisk og det er en ære at være hos verdens største klub. Midtbanespilleren står over for en udfordring at bryde ind i Madrid-træner Carlo Ancelottis planer, men han sagde, at han også vil arbejde sammen med Madrids Castilla-reserve side, som er coachet af Zinedine Zidane og deltager i anden fase. Jeg skal træne med Castilla og første hold, lazio trøje og jeg vil være glad, hvis Ancelotti beder mig om at spille, sagde Odegaard. Det er en fordel, at Real Madrid har et hold med en træner, som er en af ​​de bedste spillere i verden. Min roma trøje udfordring er at blive den bedste spiller, jeg kan være, og det er ikke vigtigt, hvis jeg er i første eller andet hold. Han erkendte, at det ville være sværere at spille i Spanien end i Norge, men sagde, at han ikke føler sig trykket og sagde, at fremtiden er meget spændende, og han fornyer chancen for at lege med sine nye holdkammerater. Cristiano er den bedste spiller i verden, men der er også Bale, Isco - dem alle, sagde han.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: