ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.
|
 |
« on: January 27, 2019, 09:39:20 AM » |
|
Arsenal tröja barn Kawasaki-ryttaren för Rapid Solicitors hoppade tillbaka från en krasch under öppningsfasen i fuktig på lördagsftermiddagen, för att vinna båda dagens raser och ta sin karriär seger till 61. Ingenting mindre, i frånvaro av min rival Ryuichi Kiyonari, än en vinnande dubbel skulle ha varit just. Jag försökte verkligen svårt i vad var en hård andra race som blev lite galen och jag trodde, hej, det här är inte biljettbil. För mig är detta den fjärde titeln något speciellt, det gör historien När jag tittar tillbaka var jag över månen för att vinna den första och vinna den andra bevisade att det inte var någon fluke. Då är den tredje lika med rekordet så att den vann konsistens, om jag inte vann jag var på podiet. Den lokala hjälten har tufft i båda Schalke 04 Tröjor raserna, men hans enda rival för en rekord fjärde kronan, Kiyonari, missade den slutliga åtgärden efter att han brutit sin krage i en tumble från sin BMW Buildbase i fri träning. Byrne var medveten om den första rasen som den japanska ryttaren, hans skada tungt strapped och tar smärtmord, inte skulle börja. Ändå hade Byrne en kamp på sina händer och startade den första tävlingen från den tredje raden av gallret och sedan varade oroliga tider när han gick in i strid. Det enda sättet att rättfärdiga titeln var att vinna raserna, eftersom det finns en speciell kille som inte kan rida och det ger mig den extra körningen för att komma ut och vinna, tillade Byrne. Jag var paranoid om det första varvet på Manchester City tröja barn söndagens första tävling och jag sa till mitt lag jag var tvungen att vara försiktig med att komma till Surtees utan att bli avstängd. Jag fick inte det bästa av start och killarna runt mig har sparat och fastnat i några varv och behöll takten. Jag var så spänd men kunde inte backa som det är när du faller av men jag fick en rytm, kom igenom för att ta segern. Den första tävlings segern försäkrade honom om titeln, men på en helg när en av hans rivaler Josh Brookes hade lurat på honom om voodoo s ** t och tur hade Byrne en poäng att bevisa. Och i den sista showdownen såg han av den hårda laddningen Aussie, som avslutade en eventuell femte med Byrne 10: e segern som gav honom det sista ordet och sa: Några slår av om lycka, men för att vinna måste du vara konsekvent. Trots smärtan hade mästerskapet Kiyonari blivit frestat att tävla men det Napoli tröja barn var inte fråga. Jag gör stort misstag, mitt fel, mycket ledsen för mitt lag, det var ett svårt beslut att inte rida, sa han. Säsongen för mig har varit otroligt, jag har haft det och kommer tillbaka.
|