Bone and Joint Health
October 14, 2025, 07:03:58 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja barn Real Madrid förlorade till engelska Championship-sidan Wolverhampton Wanderers i  (Read 150 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 27, 2019, 09:40:14 AM »

Napoli tröja barn Real Madrid förlorade till engelska Championship-sidan Wolverhampton Wanderers i tävlingen för att underteckna begåvad ungdom Rafa Mir förra veckan och framsidan har öppnat på resande fot. Den spanska publikationen Super Deporte rapporterade att en överenskommelse värd 2 miljoner euro överenskommits med Midlands-baserade sida, trots att man talat om ett avtal med Madrid i månaden. Den unga framåt gick in i de sista sex månaderna av sitt nuvarande kontrakt den 1 januari med Valencia och skulle ha kunnat lämna en gratis transfer Real Madrid tröja barn i slutet av säsongen. Beslutet att gå med i Wolves kommer efter Madrids erbjudande att spela för B-sidan och lämna Mir för att välja regelbundna första lagfotboll Lazio tröja barn med Nuno Espirito Santos bordssida. Och ungen har nu talat om ytterligare faktorer i rörelsen, vilket inkluderar flera bud som avvisades av Valencia från Madrid. Jag visste att det fanns fyra erbjudanden från Real Atletico Madrid tröja barn Madrid för mig men de avvisades, sa Mir till Cadena Ser i Valencia. Det första erbjudandet från Wolves accepterades genast eftersom Valencia inte ville att jag skulle gå med i Madrid. De (Valencia) gjorde mig ett erbjudande att förlänga mitt kontrakt på sommaren, det är sant, men det är en lögn att säga att de tillbringade ett år med att försöka förnya min affär. Jag ville gå med i ett ambitiöst projekt och en klubb som ställde förtroende för mig som jag inte såg det i Valencia. Mir, som har gjort en imponerande 15 mål i 19 matcher för Valencias B-sida i den spanska tredje tivlan, sa farväl till sin familj och vänner förra veckan och har sedan presenterat för sin nya klubb. Wolves, som leder det engelska mästerskapet, förväntas fullt ut vinna kampanj till Premier League den här säsongen efter vägledning från portugisisk tränare Nuno.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: