Bone and Joint Health
April 21, 2025, 10:39:05 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøje Leicester City playmaker Riyad Mahrez siger, at han engang afslutter en prøve med St  (Read 186 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 27, 2019, 09:45:45 AM »

Fodboldtrøjer børn Leicester City playmaker Riyad Mahrez siger, at han engang afslutter en prøve med St Mirren, fordi vejret i Skotland følte sig som misbrug. Før han sluttede sig til Leicester i 2014, begyndte Algeria international sin karriere i de franske amatørranger, så han var begejstret for at få en prøve med den skotske klub. Men efter først at udmærke sig i venskabskampe, sagde Mahrez til L Equipe at tingene ikke gik som planlagt, og han måtte endda snige sig ud af klubhotellet. En agent, lazio trøje Jean Evina, fortalte mig, at han havde forsøg på mig i den skotske første afdeling med St Mirren-reserver, sagde Mahrez. Han betalte for min billet, og jeg gik med en anden fyr fra Sarcelles, Dany Bekale. Det gik godt. Jeg spillede fire venskabskampe og jeg scorede syv mål - jeg fik dem og fik mig til at vente i to og en halv måned. Jeg havde nok. Det kørte mig skør, Skotland. Det var koldt. Det var misbrug. Det var sne og alt. Jeg var så kold, at jeg en dag forfalskede en skade for at gå i skabsrummet. Riyad Mahrez blev udnævnt chelsea trøje til PFAs topspiller i Premier League, men hans karriere var ikke så rosenrød. Det var fysisk, og det var koldt, og vi blev trænet i sneen. Jeg følte at jeg var kommet fremad. Anyway, nogle dage senere sagde min agent: Riyad, jeg har sendt dig en billet, du tager bussen med det samme, tager afsted på Glasgow Station, og du kommer på toget til lufthavnen, så tager du flyvningen Til Paris. Jeg talte slet ikke engelsk, jeg forlod mine støvler på træningspladsen - jeg lånte en chelsea trøje cykel fra en fyr fra hotellet, jeg tog mine fodboldtrænere, jeg er ikke engang Lady på hotellet. Jeg gik via en trappe Som undgik modtagelse.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: