Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:46:20 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøje Den tidligere Barcelonas præsident Joan Laporta har anklaget Sandro Rosell, der er ble  (Read 76 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:42:50 PM »

Lazio trøje Den tidligere Barcelonas præsident Joan Laporta har anklaget Sandro Rosell, der er blevet valgt som leder af Blaugrana-tilnavnet holdet, tror ikke på sin egen klub i forbindelse med holdets spilstil. Som kendt er kæmpekatalansk i øjeblikket i stand til overgangsperiode træner Pep Guardiola Til hans assistent Tito lazio trøje Vilanova. Laporta mener, at det er den første store beslutning truffet af Barca-ledelsen ved at placere en mulighed leverkusen trøje for Vilanova som coach af Messi et al. Jeg kender de ansvarlige for Barca nu, jeg tror, ​​de har oprettet Tito for at erstatte Guardiolas afskedigelse, fordi de ikke tror på, hvordan Johan Cruijff ser fodbold, sagde Laporta, som citeret af Soccerway på fredag. Vilanova, der skal lave en aftale, er en frygtelig reaktion, hvis fansen ikke vil acceptere Barcas stilændringer. Sandro Rosell har aldrig udstedt en sportsrelateret politik, deres første beslutning er at sætte Vilanova som træner, og vi kan se hvad der sker Næste. Han forklarede. Jeg kan virkelig godt lide Tito, og jeg håber det er godt for ham, fordi det betyder det. Det er også det bedste for klubben, jeg vil gerne se den svære tid kommer, ledelsen vil være på samme side som et hold Og Coach , dortmund trøje håber Laporta. Da han blev spurgt om Barca s 48,8 millioner euro overskud og sat en særskilt rekord for klubben, sagde Laporta: Det er en konsekvens af vores underforvaltning, det er et bevis på, hvad vi gør rigtigt, men nu er de tryllekunstnere Vi har haft succes i klubben med hensyn til økonomi, vi forlod Barca som det bedste i historien, sagde han.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: