Bone and Joint Health
May 29, 2026, 08:09:38 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Tottenham trøjer Krkic siger, at Guardiola har ødelagt sin drøm. Han havde håbet at fortsætte med a  (Read 64 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 27, 2019, 06:55:54 PM »

Dortmund trøjer Krkic siger, at Guardiola har ødelagt sin drøm. Han havde håbet at fortsætte med at udføre på Camp Nou efter eksamen fra La Masia. Men han er svært at etablere gode forbindelser med Guardiola. Som følge heraf blev roma trøjer han smidt væk. Gentageligt var Guardiola uretfærdigt for mig. Det er en af ​​grundene til, at jeg besluttede at gå, Hleb led en dårlig periode under Guardiolas omsorg Det gør den hviderussiske angriber midtbanespiller ikke se som de bedste træner milan trøjer Jose Mourinho, Alex Ferguson og Arsene Wenger, Dante dømmer Guardiola ikke værd at nævne mennesker. Guardiola ser ikke på Bayern spillere som spiller, men som fremmedfigur. Det gør nogle spillere ikke ved, hvad de skal gøre. Med hensyn til taktik, mange førsteklasses trænere. Men det er ikke værd at nævne mennesker. Det er Guardiola,. Ribery hævder, at Guardiolas tilstedeværelse havde en negativ indvirkning på ham. Guardiolas trænestil fik ham til at tabe tilliden, men endte efter Carlo Ancelotti erstattede ham Carlo Ancelotti er en gave til Bayern Med ham får jeg mere selvtillid, Mueller hævdede altid at sætte spørgsmålstegn ved det anvendte system fiorentina trøjer Guardiola. Guardiola lever i sin egen verden. Han vil bruge sin tid på at undre sig over at flytte en spiller to eller tre meter i løbet af en kamp for at finde den bedste løsning,

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: