Bone and Joint Health
October 18, 2025, 01:39:18 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja Zinedine Zidane hävdade att han inte har något att bevisa när Real Madrid möter Paris  (Read 130 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 10:41:23 PM »

Liverpool tröja Zinedine Zidane hävdade att han inte har något att bevisa när Real Madrid möter Paris Saint-Germain på onsdagen och sa att det inte stör honom vad folk säger om honom. Reals dåliga form denna säsong innebär att deras chanser att ytterligare silverpåsar beror på hur de gör i Champions League men de står Juventus tröja inför en hård utmaning mot den franska klubben. Vi kommer inte att ändra vad folk tänker på oss, jag ska försöka arbeta som är min passion, jag kommer att försöka sätta på många saker och resten som jag inte kan kontrollera, sade Zidane. Jag behöver inte visa någonting imorgon, allt jag kan göra är att fokusera på gmae och det är vad som är viktigt för mig just nu. Inte vad folk kommer att säga om mig. Att vara PSG är det sant att jag är från Olympique de Marseille att det finns en historisk rivalitet men jag koncentrerar mig mot Madrid mot PSG. Han förnekade att laget är under extra press. Jag är väldigt glad att spela den här typen av spel och det finns inget extra tryck, förklarade han. Vi har förberett den här veckan samma som någonsin. Det finns alltid lite tryck men det är detsamma som någonsin. Det här Liverpool tröja är inte en final, de är två Champions League-spel, och det som stör mig är att spela bra fotboll. Med det billiga fotbollströjor lag vi har kan vi göra det bra och jag tänker inte på vad som kan hända i framtiden. Zidane gav också ingenting om huruvida han kommer att fälta sin vanliga BBC i attack och försökte spela ner prat om att det var en showdown mellan Neymar och Ronaldo. Vi pratar om två stora spelare men det här är mellan Madrid och PSG, inte Neymar mot Cristiano, fortsatte Zidane. Cristiano har uppnått anmärkningsvärda saker med fem Ballon d Eller och jag kommer inte att jämföra dem nu. Alla vet om Neymar på planen, de har båda mycket kvalitet och kan göra skillnad. Det som är viktigt för mig är att laget är inriktat på spelet. Vi kommer att se vad som händer i morgon och hur vi börjar. Det är inte viktigt som spelar men hur vi fortsätter i spelet.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: