Bone and Joint Health
October 13, 2025, 11:30:19 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotbollströjor Något som inte skulle ha varit möjligt utan Ream och resten av baksidan fyra s defen  (Read 143 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 10:59:25 PM »

Arsenal tröja Något som inte skulle ha varit möjligt utan Ream och resten av baksidan fyra s defensiv display. Amerikan var enastående allt spel och satte sig i en av sina bästa prestationer under säsongen, men han tror att det går ner till tio innebär att sidan måste rallya och göra sig svåra att bryta ner. Han sa: Jag kallar det gritty, det var en bra karaktärsföreställning för laget och det är något som har saknats nyligen. Att gå ner till Juventus tröja tio män strax före halv tid och sedan få penna strax efter och sedan verkligen att gräva in och försvara som ett helt lag är något som vi diskuterade vid halv tid och det var en gritty, hard kämpade tre poäng och det var Trevligt att få det tredje målet på 90: e minuten där. Han berättade för oss att lugna sig, jag tror att killar billiga fotbollströjor var lite förstärkta och försökte ta reda på om det var eller var t. Alla skrek ut instruktioner som försökte hålla varandra och kom och sa lugnt ner, vi re Going Att göra saker lite annorlunda under andra halvåret och det var trevligt att ta beslutet om hur det behöll vår form och förhindra dem från att ha för många klara chanser. Närhelst du kan få ett mål strax efter halva tiden, speciellt för att sätta oss upp 2-0, hjälpte det definitivt att lösa alla ner och gav oss en bra plattform att stå på. Jag känner för det mesta att vi Chelsea tröja gjorde det svårt att bryta oss ner och svårt att slå.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: