CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 27, 2019, 11:10:54 PM » |
|
Roma trøje Conlan så ud til et semifinale sted og i det mindste sin anden olympiske bronze, men på en eller anden måde gav dommerne enstemmigt den russiske. Belfast-bokseren var rasende og han revede ind i verdensstyret i en eksplosiv-laden rant, før han sendte en tweet til den russiske præsident Vladimir Putin. Hans reaktion umiddelbart efter kampen havde meget mere vrede i den. Conlan piskede sin vest af og viste fingeren til de dommere ved ringside, der gav kampen til Nikitin. Han afleverede derefter et følelsesmæssigt interview, der blev udsendt live på irsk tv. De snyder b *******, de betaler alle. Jeg giver ikke en ***, som jeg forbander på tv. Jeg var her for at vinde olympisk guld. Mine drømme juventus trøje er blevet knuste nu Men du ved hvad? Jeg har en stor karriere foran mig. De bliver kendt for at være snyder, og de vil altid være snyder. Amatørboksning stinker, fra kernen lige til toppen. AIBA reagerede med en talsmand, der udtalte: Michael er en nuværende verdensmester, og han kom her med høje forventninger. Hans personlige er massiv, vi kan alle forstå det. Hans personlige dømmekraft. AIBA stræber efter et retfærdigt lige vilkår. Ideen er ikke at gavne et land til en anden. Disse udsagn er fundet at være fri til at få sin mening. Nu kendt som open boxing - blev ændret efter OL i London 2012. Den computer scoring som dommere scorede hvert skud, de troede tottenham trøje var landet blev skrotet efter mange års tvivlsomme beslutninger. 10-point-målesystemet blev oprettet, hvilket svarer til scoring i professionel boksning, hvor hver dommer vælger hvem han / hun troede vandt runden i slutningen af de tre minutter. Fem dommere vælges for hver kamp, før en dortmund trøje computer vælger tilfældigt tre af dem og deres score tælles. Conlan s bout var ikke den eneste, der blev hårdt anfægtet af den tabende boxer. På tirsdag aften så Kasakhstan s Vassiliy Levit sig for at have gjort nok til at vinde tungt guld i finalen mod russisk Evgeny Tishchenko. Men dommerne gav det til den russiske, der medførte store boos i Rio arenaen. AIBA har fortalt Boxing News Magazine, at de gennemgår hver kamp for at vurdere dommerens og dommernes præstationer. Embedsmanden kan tages ud af konkurrencen i et antal dage, hvis AIBA føler, at de har underperformeret. Men det styrende organ fjernede avenuen for appel til boksere, at de har været på den forkerte side af en kontroversiel beslutning. Bouts i London 2012 blev væltet ved appel, men Conlan eller Levit kunne ikke gøre det i Rio.
|