Bone and Joint Health
May 02, 2026, 05:35:33 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Dortmund trøje Carlo Ancelotti sagde, at Arjen Robben skulle være vant til at sidde på bænken trods  (Read 73 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 27, 2019, 11:19:55 PM »

Barcelona trøje Carlo Ancelotti sagde, at Arjen Robben skulle være vant til at sidde på bænken trods hollandskers mål i det sidste spil. Bayern München træner Carlo Ancelotti har bedt Arjen Robben om at blive vant til at sidde på bænken i de næste par spil. Selvom i kampen mod Herta Berlin, hvor napoli trøje München kan vinde 3-0, scorede Robben det vindende mål, der forseglede hjemmeholdet på torsdag. Ancelottis ønske er, at Robben stadig ikke har helet ordentligt, og derfor kom han som en erstatning i minut 65. Efter kampen var forbi, afslørede Robben også, om han kunne have været i stand til at tænke fornuftigt med hans involvering med hovedholdet for skader, som han fik siden i marts sidste år, kom ikke tilbage igen. Til kampen mod Hamburger SV blev Robben ikke engang indkaldt til holdet i lørdagens spil. Jeg har talt med Robben, han vil være på bænken i et stykke tid, Ancelotti fortalte en pressekonference forud for kampen. Han vil spille i anden halvleg, Neuer, Hummels og Lewandowski vil spille mod Hamburg. Jeg vil rotere i morgen, jeg vil beslutte, hvem der skal kaldes efter træningen. Rotation er meget vigtig, hvad enten det er fysisk og mentalt perspektiv. Ifølge Ancelotti er Hamburg Sv ikke en modstander, der kan undervurderes på trods af at han er chelsea trøje i 16. pladsen Liga Jeman. Selvom Hamborg aldrig har vundet i fire tyske League kampe, men Bruno Labbadia s hold havde vundet sejren i den tyske liga-cup en kort tid siden. Hamburg vil forsøge at holde fast og slå os med en kontrast, imorgen må vi være forberedt på noget sådant. Jeg er psg trøje sikker på, at spillet vil være et hårdt spil for os, vi vil starte spillet som vi gjorde, da vi serverede Herta, tilføjede han.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: