OfeliaMors
|
 |
« on: January 28, 2019, 12:36:50 AM » |
|
Chelsea tröja St-Pierre avgav titeln strax efter att ha besegrat Hendricks och avslöjade att han var på en utbredd paus från sporten. Men i slutet av april meddelade Rush till världen att han är villig att återvända till MMA om han kan komma igenom ett träningsläger. St-Pierre, som höll welterweight-titeln för en svimlande 2.204 dagar, är ivrig efter kampanjen för att ge honom slagsmål mot de största namnen i sporten. Bisping, 29-7, har aldrig funnits att låsa horn med GSP men är mer än villig att göra det. Det är Arsenal tröja sånt av att du nu nämnde det, sa han under den senaste delen av The MMA Hour. Som du sa, kämpar Georges St-Pierre Liverpool tröja bra, och självklart för titeln för vem som har flest vinner i UFC-historien ... Juventus tröja menar jag att det ensam är en fantastisk tagline och bra marknadsföring. Och givetvis skulle siffrorna vara fantastiska med Georges St-Pierre, han är en massiv, beprövad rita, och i slutet av dagen försöker vi skapa så mycket pengar som möjligt. Bisping förklarar också att han har färdigheten att besegra St-Pierre, som inte har förlorat i sina senaste 12 utseende i buret. Jag vill försvara bältet, och jag vill tjäna så mycket pengar som möjligt i processen, tillade han. Så skulle jag vara öppen för att skicka Georges St-Pierre tillbaka till en filmuppsättning, för det skulle vara en kamp. Jag skulle definitivt vinna och om Georges St-Pierre lyssnar, när som helst du vill ha det, bara vara en man och logga på Den prickade linjen och din återkomst kommer att vara kortlivad.
|