Bone and Joint Health
October 14, 2025, 05:45:10 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøje Manager Rafa Benitez tager Newcastle United til Huddersfield Town på søndag og er kla  (Read 84 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 12:54:31 AM »

Dortmund trøje Manager Rafa Benitez tager Newcastle United til Huddersfield Town på søndag og er klar over, at Yorkshire klubben har været travlt på overførselsmarkedet end sin egen siden begge steget til Premier League fra Championship i maj. Den erfarne Benitez har været frustreret for ikke at have sikret flere spillere, mens Huddersfield, Championship playoff-vinderne, høste fordelene ved deres udgifter med en fantastisk 3-0 sejr chelsea trøje til Crystal Palace i åbningsweekenden af ​​sæsonen. Huddersfield gjorde det rigtig godt den anden dag, og det vil være et hårdt spil, sagde Benitez til barcelona trøje reportere på fredag. Hvad jeg skal gøre er at koncentrere mig om det, vi kan gøre nu, og sørg for at spillerne er klar til dette spil. Jeg tror, ​​vi ved, hvordan de spiller, og de ved, hvordan vi spiller. Hvis vi har det godt, får vi mere tillid til de næste spil. På trods af at der blev sendt et 2-0 hjemme-nederlag af Tottenham Hotspur efter midtbanespiller Jonjo Shelvey blev sendt ud, sagde Benitez spillerne har været upbeat. Stemningen er positiv, teamet har arbejdet meget hårdt. De ved hvad der foregår. Som de siger på engelsk, skal du gå på turen. Newcastles hær af rejsende fans vil se en række ændringer, da Shelvey suspenderes, og forsvarerne Florian Lejeune og Paul Dummett begge blev skadet mod Spurs. To nye signeringer kunne spille - tysk midtbanespiller Mikel Merino fra Borussia Dortmund og spansk fremad Joselu. Du har ikke set for meget af ham hos Stoke, men han er spillet i topligaer, sagde Benitez om sin landmand Joselu. Han har meget potentiale. Den tidligere Under 21-international spillede for Stoke City i sæsonen 2015-16, der scorede fire gange, og blev derefter udlånt til Deportivo La Coruna sidste sæson. Spurgt om tottenham trøje yderligere overførsler inden deadline, sagde Benitez det ville afhænge af hvor mange spillere der var tilbage. Han tilføjede, at den sjældne interviews klub ejer Mike Ashley gav til Sky Sports ændrede ikke noget på hvad jeg tror.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: