Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:49:41 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøjer børn Motherwell-lederen, Stuart McCall, hilste alle sine spillere efter en 3-0 skotsk  (Read 49 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 28, 2019, 01:25:24 AM »

Liverpool trøjer børn Motherwell-lederen, Stuart McCall, hilste alle sine spillere efter en 3-0 skotsk kampvinde over Dundee United på Fir Park, der så imponerende finish fra Jamie Murphy, Chris Humphrey og Francis Jeffers. Motherwell tog kontrol fra den første fløjte og kiggede aldrig tilbage, da Murphy scorede en ottende minutters åbner. McCalls mænd, som nu skal møde St Johnstone på Hampden i semifinalen den 16. april, har været inkonsekvent denne sæson, især når de fulgte en sejr over Celtic med et 3-0 nederlag af Inverness. Jeg er som en brudt rekord, men jeg har sagt det Arsenal trøjer børn efter at være i jobbet i et par uger, når vi er i det, er vi en kamp for alle, sagde McCall. Heldigvis i aften var vi på det. Vi har matchet Celtic og vi Roma trøjer børn matchede Rangers i [League Cup] semi. Jeg har nok fået mere tro på gutterne end de har selv. Det var en allround holdkonkurrence, de tre mål var fremragende, de fortjener alle plaudits. Det var dejligt at have tilhængerne bag os, der var 8.500 fans her og jeg glæder mig over dem. Vi satte alt i det, og vi var oven på vores spil. Vores drenge havde lidt sniff af det for et par måneder siden mod Rangers, og jeg tror, ​​de viste, hvor meget det betød, at de skulle komme tilbage. Dundee United-lederen, Peter Houston, mente, at hans hold havde produceret deres værste præstation af sin tid med ansvar for klubben, da deres forsvar af trofæet sluttede. Det hårdere, mere målbevidste hold vandt, sagde Houston. Vi gav Motherwell en start i det første spil, og vi talte om det første mål, og de scorer efter syv minutter. Men jeg ville være undskyldninger, hvis jeg ikke sagde det hungrere, bedre hold vundet. Jeg tror, ​​at det er den dårligste præstation siden jeg overtog som manager og jeg inkluderer Rangers 7-1-nederlag i det. Vi spillede godt til tider på Ibrox, men i aften kom vores andet skud på mål i det 89. minut. Det er ikke det Forenede hold, jeg har kendt, selv i den sidste måned. Vi kom PSG trøjer børn fra fem sejre i ligaen, men vi slog bare ikke op.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: